دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرد مجلس تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی را تصویب کرد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۲۰ فلسطینی در حمله اسرائیل به یک ساختمان در مرکز غزه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیده‌بان حقوق بشر: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حمله به محل استقرار نظامیان صهیونیست (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا: تل‌آویو همچنان از واشنگتن سلاح می‌گیرد صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی واکنش حماس به اظهارات جنجالی سناتورآمریکایی درباره تهدید اتمی غزه روسیه: ۱۴۰۰ نیروی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت کشته شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: تداوم مداخلات آمریکا در افغانستان وضعیت این کشور را پیچیده‌تر می‌کند انهدام تانک‌های مرکاوا در جبالیا | روز پرتلفات برای ارتش صهیونیستی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش مقام ارشد حماس به خیالبافی نتانیاهو برای تسلیم شدن این جنبش درخواست سفیر انگلیس در سازمان ملل از انصارالله یمن اردوغان: حماس برای حفاظت از اراضی اشغال شده خود مبارزه می‌کند حزب‌الله لبنان «السماقه» را هدف قرار داد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رایزنی سوناک با امیر قطر درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه سردار قریشی: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود شهادت و زخمی‌شدن ۲ نفر در حمله اسرائیل به خودرو سازمان ملل + فیلم سازمان ملل: شاهد کاهش حملات در دریای سرخ هستیم نتانیاهو: تبعید رهبران حماس را بررسی می‌کنیم
سرخط خبرها

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مرزی| زائران حسینی برگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

  • کد خبر: ۱۲۵۴۱۳
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مرزی| زائران حسینی برگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در محور‌های شش گانه مرزی روان است، گفت: بخش زیادی از هم وطنان از خودرو‌های شخصی و تقریباً ۳۵ درصد از ناوگان عمومی استفاده کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره به آمار بازگشت زائران به کشور اظهار داشت: آنچه که به هم وطنان تاکید شده این است که مدیریت زمان سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که برگشت در روز‌های پایانی به خصوص روز اربعین نباشد.

وی اضافه کرد: اگر زائران به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که این موج برگشت در این روز‌ها به طور منظم انجام شود، در روز‌های پایانی مشکلی زیادی نخواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: بخش زیادی از هم وطنان ما از خودرو‌های شخصی و تقریباً ۳۵ درصد از هموطنان از ناوگان عمومی استفاده کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی و احتمال یک طرفه شدن محور مهران به ایلام در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد و یادآور شد: احتمالا از روز چهارشنبه محور مهران به ایلام یک طرفه می‌شود و محور  ایلام - ملکشاهی در این مدت به عنوان محور جایگزین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار هادیانفر با اشاره به وضعیت ترافیکی مسیر‌های اربعینی بیان کرد: هیچ گونه التهاب ترافیکی و اعمال محدودیت در محور‌های اربعینی کشور وجود ندارد.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر مرز اربعینی داریم که بنابر رصد ترافیکی، هم اکنون حرکت عادی و روان در این محور‌ها در جریان است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه زائران هنگام برگشت با استراحت کافی و رعایت قوانین و مقررات به سفر خود ادامه دهند خاطرنشان کرد: به منظور پرهیز از گره‌های ترافیکی، زائران با مدیریت زمان سفر برگشت خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->